torsdag 20. januar 2011

Maleprosjekter

En av mine interesser er å male
Det er ikke så ofte jeg finne frem malesakene om dagen, men det hender
jeg får lysst til å gjøre noe kreativt.


Her har jeg brukt myke pastellfarger
Jeg synes det er veldig fint å bruke skrift i bilder, så i disse bildene er det både stor og liten skrift.
Så har jeg lagt på bladsølv, det gir en veldig fin effekt.


Veggen i bakgrunnen her er fra soverommet i den forrige leiligheten.
Hang opp bildene her rett før vi flyttet

Bildene har nå fått plass i stuen vår :)

2 kommentarer:

  1. Kjempegod ide Anita:) Endelig kan eg få holda meg oppdatert på prosjektå dine:)Merke inspirasjonen komme tebake og nå, vente i spenning på flere prosjekter og bilder:):)

    SvarSlett
  2. Hei Heidi :) Så kjekt at du har lagt igjen ein hilsen!! Ja me får sjå - det dukke nok opp noen bilder etter hvert:)Kjekt at eg kan hjelpa med litt innspirasjon!:)

    SvarSlett