onsdag 16. februar 2011

Vår rengjøring på Frøland Badmarked

Det var en fredag og solen tittet inn vinduet på kontoret.
Asfalten på parkeringsplassen var tørr og det var en slags påskestemning i luften :)
Da fikk jentene på Frøland Badmarked frem vaskeklut og Jif spray og begynnte
på shining av butikken :)


Se så lekkert det ble med turkist tilbehør.
Det ble en helt ny utstilling, godt med litt forandring.
Her ser du virkelig hvordan tilbehøret er med på å sette den siste finishen!


Spenstig med rød innredning, disse flisene er foresten utrolig flotte!
De er polerte og  i en nydelig dempet sandfarge - En av mine favoritter.


Vi har fått inn masse nye Sufraco såper!
Jeg har tatt med meg en med kirsebær lukt hjem og den er kjempegod!
Såpene er laget i Frankrike og er utrolig myke :)


Se alle de flotte fargene!
Disse er absolutt verdt en tur ned på butikken for en lukterunde:)

Kan dere forresten finne Jif flasken som lurte seg med på bildet :)..?


Åsså må jeg vise de råtøffe nye bøttene i lilla fra Koziol!
Helt nydelige lillafarger, vurderer sterkt å bytte ut en av mine 2 bøtter i krom..
Manikyrsettet er genialt å ha med i vesken, finnes også i grønnt med søte prikker :)

Vi venter inn masse forskjellige lyslykter også - spennende!
Det får vell være nok reklame for i dag!

Ha en flott dag videre!
Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar