lørdag 12. februar 2011

Min nye skatt

Ååå, jeg var på Bohus på Bygnes for å hente hjem en liten benk som skal få plass i gangen.
Da kom jeg over et fantastisk nydelig speil.
Kun 1 igjen, i gull riktignok men det kan jeg vell fikse på tenkte jeg :)


Se sååå nydelig!


Det er akkurat et sånn speil jeg har vært på jakt etter!
Det kunne jeg bare ikke gå fra, så jeg dro det med hjem!!
Så vidt det gikk inn i baksete på bilen.

På dette bildet har jeg faktisk vasket over halve speilet, det var nesten
som det var smurt inn med leire for å få denne overflaten..

Så bar det opp på jobben til Kjell for å begynne forvandlingen..


Her ser dere det ferdige resultatet! Jeg synes det ble kjempeflott!!
Etter 2 spraybokser med lakk så var det klart, farge sølv metalllik.


Dette skal henge i gangen, men jeg har en vegg til som skal males i blå harmoni.
Sølvfargen kommer så utrolig godt frem mot det blå, og det har vært tanken hele tiden :)
I tillegg til speil, benk og stumtjener i aluminium så skal jeg ha en wallsticer i hvit litt høyt opp på
veggen, så den vil få lyset av prisme lampen over seg.
Har planen klar skjønner dere :)


Gleder meg til å se alt på plass, skal selvfølgelig legge ut bilder etterhvert!
Men akkurat nå er jeg bare veldig fornøyd med den nye skatten min i sølv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar