mandag 7. februar 2011

Prosjekt gang

Da har jeg startet et lite prosjekt i gangen!
Litt idemyldring på farger før oppstart.. Ønsket meg en mørk, rolig, dus, blåfarge..
Det nye pure colore fargene fra Jotun er jo veldig fine så jeg lette frem fargekartet jeg fikk på damenes aften på bohus og begynnte jakten..
Så litt på den som heter Skyggeblå, men fant ut at den ble litt for grå..


Her er noen av fargene som falt i smak
Alle disse blåfargene er flotte men valget landet på
Lady 4594 Blå Harmoni


Dene gangen tenkte jeg det var sikkrest å gå til innkjøp av en liten prøveboks
slik at jeg fikk se fargen på veggen i forhold til lys osv.



Her er prøveboksen, jeg fikk faktisk dekket nesten hele veggen 1 strøk med den lille boksen :)


Se så flott, spennede med litt farger :) Så klar for å få den opp på veggen!


Veggen før...


Ganske høyt opp..godt jeg har en høy mann som kan male i toppen :)


Veggen etter :)


Ferdig resultat!
Kommoden er bært inn på badet igjen, jeg har vært å funnet meg et veldig koselig konsollbord
som skal stå her, men det kommer ikke før uke 10, så litt tålmodighet får vi ha :)
Skal legge ut bilde så snart jeg får det på plass.
Det skal også henge et speil over, som allerede står på lager.
Ha en stålende dag !!

Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar