onsdag 2. mars 2011

Kjøkken veggen..

Det var denne kjøkken veggen som jeg går å tenker på ..
Nå skulle jeg opp på Fargeriket, og hadde i utgansgspunktet bestemt meg for den
sølvfargede magnolia tapeten.
Til min store fortvilelse og overraskelse kunne de fortelle meg at den kolleksjonen
var gått ut og  ikke lenger var å få tak i!!

Da er jeg like langt, etter mange unødvendige tanker om denne tapeten og kjøkkenveggen.
Da jeg først var der oppe lånte jeg med meg tre ruller, hvor to av dem har vært hjemme hos meg før :)


Denne var helt ny og veldig fin, så av disse tre så ble dette min favoritt.


Søte fugler på hele veggen, samtidig som fargen i bunn er nesten identisk med
den som går fra stuen og inn på kjøkken - veldig aktuell kandidat :)


Dette er også en nydelig tapet fra Cole & son, derfor også
en mye høyere prisklasse på denne..


Er den så mye finere at det er verdt det..?
Dobbel pris i forhold til fugletapeten...
Magnolia tapeten falt jeg pladask for så den kunne jeg betalt mye for men litt usikker på denne..
Den er litt for grønn i fargen..


Så tok jeg med meg de klassiske stripene da..
Men er redd for at disse kan bli litt kjedelige..

Det jeg lurer på nå er om jeg rett og slett skal male veggen i en spennende farge
og lage en rammevegg av den..eller kanskje fototapet..

Får nok gruble litt til :)
Ha en fin kveld

Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar